Hösten är det bästa...

image76

gillar även Kents nya skiva. Tillbaka till samtiden. Deras texter. Tar tid att uppfatta. Det är poesi. Som Bob Hansson. Typ. Mormor var också med idag. När vi höst fotograferade. Vid havet. 
image77

och lillasyster
image78

sen har blommorna fått ny jord också...och andra ännu mer lyx. Ny kruka. Kärlek. 

Vet inte alls vad jag ska skriva...

...det känns bara som att det är dax. Att typ anstränga mig lite. På många plan. Hamnar i det där stadiet. Nu är det vardag igen. Jag börjar snurra huvudet. Många varv. Var är nästa utmaning. Nästa kick. Är det kanske dax att lugna ner tempot. Hmm... Livets eviga balansgång. Pippi Långstrump. Kanske inte så konstigt att detta smeknamn alltid dyker upp. Undra då var Herr Nilsson och Lilla gubben är. Hur skulle det vara om Mr herr Nilsson dök upp. Det skulle ju vara en kick. I vart fall. Den kicken kan ju leda till Lilla gubben. Om man tänker så då. Jag gör väl det lite grann. I min dröm. Undrar när det är dax för mig. Liksom. Min höst är och kommer att vara. Och har varit. Fylld med fina minnen. Besök i Stockholm. Retreat i Järvsö. Yoga nyår i Sågarbo. Psykosyntes vecka. Stegarbete=inre resor. Frigörande dans. Mamma-Pappa helg. Couchsurfing-möte. Dessutom får jag möta mig själv i en massa jobb utmaningar. Det kunde varit tråkigare... Så Herr Nilsson är ju när allt kommer omkring inte såååå viktig. Just nu.

Alla kämpar vi för något!

image75