ARG men glad...

Nu är jag TRÖTT på att bildhanteraren inte fungerar... Jag har jätte bra bilder att skriva till. Vill att detta ska va en bilderbok. Ingen j-vla vuxenbok!!!

Har haft en kanondag med min like idag. Anna. Anna å Anna kan själv. De e vi det. Öron som elefanter. Glosoppa är vår favorit rätt. Vi var på konstrunda. Va hos glasblåsaren. Min lykta står och brinner på bordet nu. (Här skulle det varit en bild på den...) Vi har kastat tärning med kollage-mannen. Förstod INGENTING. Konst är konstigt. Ibland. Vi var hos handlaren oxå. Han var inte konstig. Bara vanligt butter. Precis som tanterna framför oss på Gospel-konserten. Hellre konstig än butter. Tycker jag. Anna också tror jag.

Ja vi får väl se när bilderna behagar vilja vara med till dess. TRISTESS!

Kommentarer
Postat av: Den andra Anna

Hahahaha ja hellre konstig än butter :)

2007-04-09 @ 08:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback