Bildhanteraren fungerar!!!! Tjihooo...

image31

Jag har precis ätit hemmagjord pizza. När jag gör pizza tänker jag på min pappa. Alltid. När jag var liten gjorde han ofta pizza. Jag tyckte om att stå och titta på i vårt rödrutiga kök. När pizzan var klar fick jag välja en läsk i läskbacken. Då var det fest. Virablåtira gillade jag. En gång la pappa blodkorv på pizzan. Då var jag inte glad. Sen bakad jag egen pizza med kakao och russin på. Det gjorde Charles Nonsens också. Jag skickad min i ett brev till Petra. Min bästis. Hon ville inte äta upp den. Konstigt.

         

Nu ska jag överbomba med bilder. Här är det grillbilder. Söndagen i hemlingby. Imorgon ska Anna ha grillning. Hi hi. Nu börjar det. Min favvo hobby. Grilla! Grill-Lana kallas jag ibland. En gång grillade jag och Erica fiskpinnar. Vi var fattiga och grilldesperata. Inget hett tips. Direkt äckligt kan man säga.

Också var det min stolthet. Ljuslyktan! Oj oj oj. Vilken skönhet :-) Tänk att jag gjorde den själv. Lika stolt var jag på jobbet idag när jag klarade göra pilar i Power point. De ni. Jag tror jag håller på att bli duktig. Nu kom det igen mitt hat-ord... Vem fan vill vara duktig? Jag vill bara ha det kuligt.

image36

Sist men inte minst. Tack till min lilla fan-club. Ni är sååå fina. Ni vet vem ni är. KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grilla är gott men fiskpinnar låter sådär. Vilken fin lykta inte dåligt. Jag tycker du är kulig/duktig bra egenskaper enlig kusin Anna! Sköt om dig gumman. Grilla och njut av vårvädret.

Kram Anna

2007-04-13 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback