En dag i tystnad.... nästan....

Har nästan varit tyst en hel dag. Målat. Utan radio. Åkt bil. Utan radio. Förrutom när mamma ringde. Hon har varit sååå snäll idag. Hjälpt mig och bära kartonger i Malmö. Nu ikväll kom dom hit. Till Gävle.

Nu lite före och efter bilder.
FÖRE:

image46

EFTER:

image47

Imorgon kommer fler... hoppas jag. Anna och jag ska tapetsera imorgon. Oj oj undrar hur det går. Anna är dukitig på sånt. De är bra med kvinnor som kan själv.

Ja och sen ringde Cecilia idag. Hon berättade att jag var hennes tjej. Så idag blev jag visst lesbisk. Det går bra det också. Då bröt jag tystnaden. Lyssna mest. I och för sig. 

Undra hur det är med kärlek i kvadrat gånger Pi. Eller nått.

Kommentarer
Postat av: Yogi Maha Jai Shanti!

Namaste!
Bhagavad-Gîtâ, chapter six:
Always disciplining himself,
The yogi whose mind is subdued
Goes to nirvana, supreme peace,
And attains to union with Me. (15)
Yoga is not eating too much,
Nor is it not eating at all.
Not the habit of too much sleep,
Nor keeping awake, Arjuna. (16)
For the moderate in eating
And in diversion, disciplined,
Moderate in sleep and waking,
Yoga destroys all his sorrow. (17)
http://atmajyoti.org/gi_bhagavad_gita_ch6.asp#1A

Postat av: Anna

Hej gumman
Vad fint du får det. Jag tror inte det blir någon sväng för mig till Gävle (för jag antar att det var du som frågade) i sommar, ont om pengar. Kommer du till Halmstad kanske? Du vet att du är välkommen.
Puss

2007-04-23 @ 16:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback