En söndag i glasblås..

  ♥  

Cecilia träffade jag på gymmet. Hon är rolig. Tycker mycket om henne. Jocke är Cecilias... hmmm... ja nya eller nått... dom tycker om varandra i alla fall. Jag tycker om Jocke också. Fast inte på det viset :)

Igår var vi hos Björn. Han är glasblåsare. Vi gjorde glaslyktor. Jag och Cecilia. Det var en super duper dag. Jag gillar Björn. Han verkar bra. Här blåser jag glas.


    

Jag drömmer om min nya lägenhet. Denna mattan ska jag ha i sovrummet med tapeten som är i bakgrunen. Det kommer bli bra. Jag vill inte vänta längre nu. Tur att tiden går fort på det viset.



Första dagen på jobbet var bra. Är sjuk idag bara så det var inte kul. Ska va hemma imorgon. Snart dax att sova...


Kommentarer
Postat av: Anna J

Vad roligt det ser ut att blåsa glas. Du den mattan var verkligen supersnygg. Ha det gott gumman.
Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback