IKEA och Finlands-Svensk porrfilm

Mmmm man kan ju undra vad det har med varandra att göra. Typ ingenting. Mer än att jag och en annan Anna tillbringade större delen av dagen igår med just dessa två ämnen. Vad är det för fel. Kan man undra. Kanske skulle det gå att kombinera. Får spåna vidare på det där.

Ja tapetsering blev det i vart fall. Mitt projekt har kommit ännu ett steg på vägen. Känns lite synd att avslöja för mycket än. Det ska bli så mycket bättre. Liksom.

image49

Ja så så vart det. Förrutom ovanstående blev det. En alldeles för stor säng i en alldeles för lite bil. En annan Anna bubblade ur sig icke önskvärda kommentarer till min heminredare. En stackars flint personal på IKEA fick erbjudande om att bli fotograferad för att pryda min sovrumsvägg. En 80 cm bäddmadrass till en 120 säng. Inga SMS, inga SMS och INGA SMS!!!!

Dagen idag har varit eftersvalningar från igår. IKEA byta bäddmadrass. Spendera mera. Städa lyan. Packa till flytten IMORGON!!!! Plus en och annan timme för att spränga förnekelsens mörker.

Kommentarer
Postat av: anki

hej tjejen. va fint det verkar, ser fram emot å få se det live.jag e så stolt över dig å vad du åsttadkommer. kram kram

2007-04-24 @ 09:14:27
Postat av: Lil-sis!!!

Darling, så fint du ser ut att få de :) Miss you. ska bli kul o komma upp till dig snart! Pussokram

2007-04-24 @ 11:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback