Inget påskägg och Timell på tv:n... igen!!!!!

Just nu så blev allt bara typ.... typiskt! Bildhanteraren fungerar inte... jag gillar bilder och idag hade jag en bild på min fantastiska påskmiddag. Ett bord med påskmust och två laxmackor. Tända ljus och tulpaner. Så har jag firat påskafton. Det är ju det där med ensamstående på högtider. 85 mil från mor och far (som jag hört ändå inte bjuder på påskmiddag...) Det lustiga är att jag njuter. Tycker om att göra det mysigt ändå. Ja något VÄLDIGT skumt har hänt med mig! Så var det ALDRIG förr... :-)

Bild nummer två skulle va på världens bästa Karlsson. Magnus Karlsson. Det var magi igår. En FANTASTISK konsert. (Ni märker att jag kompenserar bilderna med STORA bokstäver va?) Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Trots att jag hamnade bredvid två fyllekärringar... men what goes around comes around säger dom ju...

Min minsta lillasyster blev påkörd idag. Av en bil när hon cyklade. Det lustiga är att samma sak hände på exakt samma plats och samma dag i fjol. I Malmö. (om det nu kan vara lustigt med påkörda cyklister) Hon klarade sig bättre denna gången. Än förra. Det är bra. Det går på rätt håll liksom.

Det har varit två timmars extraplusplus njutning idag. Allsvensk premiär. Malmö. Klacken är underbar. Saknar att inte få hänga på Malmö stadion i år. Tänkte prova hängpotensialen på Strömvallen på måndag. Var där och rekade idag. Känns mer som en tjurfäktningsarena utifrån. Iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lill sis!

Jag klarar mig alltid, men som du säger de går åt rätt håll, de kanske är de mitt skydsspöke visar mig nu :) Miss you so much... Vill se bilderna :P Håller med om att de ser ut som tjurfäktning utifrån. haha inte som vår himma stadion direkt. Ska heja för dig med syster i år... Ingen påskmiddag för mig dock bio mycke mysigt. Tre systrar o en mamma, se den. En bra skildring över en mamma som tappar kontrolen på sitt eget liv..... :)

2007-04-07 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback