Mörtar, spindlar och andra bilar...

       

I helgen var det dans. Äntligen ett ställe med okej musik!!!! Alex, Andreas, Anders och jag. AAAA skulle man kunna säga. Plus att vi var hos Anna innan. Så AAAAA till och med. Alex tror att han vet skillnad på gröna, rosa och vita bilar. Det vet han inte. Men berätta inte det för honom. Det var bara en tillfällig överdosering av smaklökarna... Anders tror att han inte är rädd för spindlar. Men det är han. Han spottar på dom. Och Andreas han kan leka med CD skivor och göra Lina glad. En riktigt bra Lördag blev det. Och en och annan Kick också...

Så var det det där med mörtar. Fick en rejäl dos idag. Tog en rensa hjärnan sväng till mörtbäcken. Mörtar och thailändskor i massor. Vet inte om det Thailändska köket har någon speciell mörtanknytning. Men troligen. Dom håvande IKEA(tvätt)påsar fulla. Jag tyckte mest synd om mörten. Och grät en liten sväng. Inte för att jag tror det beror på mörten egentligen. Mer som att sätta på en fin låt för att kunna gråta. Typ. Om ni förstår.

Förresten så höll jag på att trampa på en snok idag. Jag är rädd för ormar och sånt. Det var inget kul. Chock! Ungefär.

Kommentarer
Postat av: sssarrraaa

sötisar de där :) Syrran nu kommer jag inte o hälsar på på sommaren om där är ormar. usch..... Saknar dig

2007-04-18 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback