Om någon säger till mig...

-lämna hjärnan i frysen
-säg som du känner va ärlig
-ta din kudde och kom hit så bäddar jag åt dig
...då vet jag att jag har en vän!!!
 
men om någon säger till mig...
-ja jag vet... när jag bla bla bla....
-ja men det var ju det jag sa att du skulle göra
-men det är väl inget problem så är jag också
...då springer jag!!!

Ja eller om jag ser ormar då då...  förresten så tror jag att jag har varit katt innan. Titta själv får ni se... eller har jag skev självbild igen???

image50

Kommentarer
Postat av: En annan Anna

Ja kanske liknar du en katt, vackra Anna- Självständig, stark och går din egen väg men som behöver ömhet smek och kärlek ibland och en varm famn att krypa upp i...Eller? Du är såååå undebar för att du är just Du! Tack för att din väg ledde dig till Gävle.
KRAAAAAM

2007-04-27 @ 08:26:12
Postat av: Lil-SIS!!!!!

Darling, darling, darlig, you like more like a tiger, grr :P haha-- DU förebild nr 1. Att du lyckas ta dig framåt i situationer som varit och att du har utvecklats så mycke som du gjort de senaste 2 åren är för mig en kick. de ger mig tillit till att jag också kan för vi är ju systrar :) Saknar dig tok mycke. Tror på dig starkt. Kom ihåg att de är okej att må, va i känslan. Hade jag kunnat hade jag bäddat ner dig! BIG HUGS!

2007-04-27 @ 10:21:51
Postat av: lill-sis

*look more like a tiger!!!

2007-04-27 @ 10:22:32
Postat av: maria

Jag läste om det du skrivit om Gina, fint! visst kan du påminna om en katt, du har oxå 9 liv. tycker om dig å är så glad att allt börjar gå din väg å att du får må bra. kramar Maria

2007-04-28 @ 21:54:51
Postat av: Anna

Jag säger ingen katt, ingen tiger utan en puma

kram från Halmstad

2007-05-02 @ 14:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback