Saknar er...

image37

Här är Mackan, Andreas och Håkan. (Från vänster till höger...)

Håkan känner jag inte så bra. Men det jag känner gillar jag. Han är snygg. Tycker jag. 

Andreas känner jag jätte bra. Lillebror. Men inte på riktigt då. Andreas och jag brukar vara i skogen. Åka på utflykter. Eller dansa. Eller titta på MFF. Nu är han alldeles för långt borta. Vi skrattar ofta. Vi brukar få andra att skratta också. Nu vill jag att du kommer hit. Jag har en ju en JÄTTEFIN termos....

Åsså Mackan. Han är världsmästare på Plate-spotting. Eller kanske inte men bra nära. Han är rolig. Och modig. Jag behöver hans mod nu. Vill också våga måla grafittiteckningar till speciella personer. Eller bli skiten på av en mås.... Jag vågar inte ens ge bort en skiva till någon som verkar speciell. Ta ditt körkort nu så vi kan ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback