Äppelkakans helg

Jag ÄLSKAR äpplekaka!!!! Hinner glömma det varje gång det blir höst igen. Helgen har varit fylld med just det ÄPPLEKAKA! Och en massa virrvelvindar. Anette och Anki tack för att ni finns när det stormar till. Annars har det mest varit. Träning. Shopping. Kvinnoträffar. Dans. Bad. Också en liten tår till Carolina Kluft. Så klart.

Envist. Tanken på att resa är envis. Precis som Antonellos åsna. Det var helt fantastiskt på hans farm. Lugnt och skönt. Också damerna från Miami. Som verka tycka det var en överlevnadskurs. Det fanns ju ingen AC. Och öppna man fönstret flög ju myggen in. Vad gör man DÅÅÅ?????

image69

image70

Det var här vi bodde. Hängmattan. Och hunden Happy. Mina favoriter.

Kommentarer
Postat av: Lillamej

Åhh vilka underbara bilder! Och jag som inte ens var ressugen, blir det ändå när jag ser den lugna farmen.
Och du kan vara glad att det stormar ibland, då händer det mycket inuti dig! Det är större varning när det är kav lugnt....Då kan egot lura en....till vad tokigheter som helst!
Virvla fritt du vackra själ!
Kram!

Postat av: anki

du är en förebild för alla kvinnor du underbara människa och en inspirationskälla för mig att utvecklas.. kram dinosarus hex

2007-09-01 @ 18:08:25
Postat av: Yesica

Varför drar den där äckliga mannen åsnan i svansen? Han måste vara helt efterbliven, beter sig som en femåring som inte har någon som helst koll på hur man behandlar djur och att du sen dessutom lägger upp den. Herregud pinsamma beslut efter pinsamma beslut

2009-11-19 @ 19:17:00
Postat av: lol

Urrrkk fyyfaann vad skabbig du är bara lägger ut en bild på när ett cp drar i en åsna?! jävla djurplågare

2010-05-06 @ 09:10:30
Postat av: lol 2 tönt åsne love

Jahh min kompis vill säga vad hon tkr om bilderna

Vad ska du föreställa en fotograf? lixsom hoppas att den där killen får fkn åsne skit på skorna >:)

CP

2010-05-06 @ 09:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback