Helgens reflektioner

Var på middag igår med dramapedagoger. Kul. Lekfullt. Annorlunda. Mys..... Jag gillar nya människor. Nya konstelationer. Människor umgås olika. Verkligen. Jag trodde alla umgicks som jag gör. Det är inte sant. Jag är glad att jag får testa på. Tina bjöd med mig. Jag gillar Tina.

Den mörka mannen har inte hörts av. Vi bestämde imorgon. Spännande. Jag har i vart fall bestämt att han ska höra av sig. Inte jag. Jag ska vara kvinna. Han får vara man. En man ska uppvakta en kvinna. Så är reglerna.

Nu ska jag skriva till Erica. Vi studerar Eckhart Tolle tillsammans. "Lev livet fullt ut" heter boken. Varje söndag mailar vi reflektioner kring det kapitel vi läst i veckan och hur vi tillämpat det i vardagen. Det är tufft. Jag rekomenderar det. Erica bor i London. Jag saknar henne ibland. Hon är skytt precis som jag. Hon är personlighetsutvecklingsintresserad som jag. Hon är min skolkamrat sen grundskolan. Vi är från Hörby båda två. Det är kärlek.

Tommy gick vidare. Anna också. Melodifestivalen är vad den är. Kicki har varit full. Igen. På scen. Stackars förvirrade själar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback