Hipp hipp hipp... Hurra!

Idag är det fest. Idag var det 2,5 år sen jag vaknade upp svettig och mega-ångest fylld i en husvagn i Ystad. Undrade vart mitt liv barkade hän. Jag hade varit dyngpackad... igen! Tack för den ångesten. Dagen efter åkte jag iväg på en anhörig-behandling. Den ledde till en egen behandling. Det är det bästa som hänt mig. Det var tuffa tider. Men ingenting har blivit värre. Jag har inte behövt ha en enda bakfylla sen dess!!!! Fan vad jag är bra å glad! Sprit är skit! Andra droger också... ja inte kaffe då!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis, bra jobbat

Kram

Postat av: Lill sis

Stolt jag e snart 6 månader för min del, coolt. 15/3 :) Vi e duktiga. du e duktiga. har aa o tacka o dig! Toppensara.blogg.se Kramis

2007-02-01 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback