Hur e det möjligt?

Vem är Tobias Billström? Hur är han funtad? Finns det någon form av pricksystem på politiker... tre pickar så är dom ute... isåfall ger jag honom tre på en gång. Nä låt honom sova på en buss i några nätter och ändå gå till jobbet dagen efter. Förresten hade jag haft överseende med hans kommentarer om det var så att han hade sovit på en buss... men nu finns det ingen ursäkt!!!!

Nästa fråga jag ställer mig är: Hur är det möjligt att jag är singel en Alla hjärtans dag till???? Vad är det som händer... Hmm tänker ni hon träffade ju någon för någon vecka sen... mmm.... men då kvaliteé är viktigt så är det inte alla som går igenom besiktningen....
Tur att det finns så mycket annan kärlek i mitt liv!♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skickar kärlek till dig gumman... Det är verkligen svårt att förstå du är ju underbar.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback