Ny vän...

Jag tycker om människor som tar för sig. Cecilia är en sån. Cecilia är min nya vän. Vi har fikat hela eftermiddagen. Vi träffades på gymmet. En gym-kompis helt enkelt. En annan sak som är bra med Cecilia är att hon åker längdåkningsskidor. Så det är vår plan. Längdskidor. Hon bjöd med mig på fest också imorgon. Tufft tycker jag!

Ikväll ska jag till Heart Break. Ett riktigt lantis-ställe.  Oj vad jag lät som en stadsmänniska. Det är jag inte. Jag gillar lantis-ställe. Det är Quiz dessutom. Med vinst pengar i baren och shotsfrågor. Tur att jag inte dricker. Då hade det varit på liv och död för mig. :)

Det är en bra dag idag och imorgon är det fullmåne. Jag känner det i kroppen. Imorgon ylar jag och förvandlas till något ej igenkännbart... Mmmm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback