Om 24 h är jag i Malmö...

Ja nu ska jag snart bege mig till skåne igen... i 10 dagar kommer min kropp att befinna sig där. Kanske mitt psyke också... *hoppas det*

I natt har det inte varit matdrömmar. I natt har jag varit knivhuggen på akuten utan att någon ville hjälpa mig... det var i och för sig bara i foten men ändå jag höll på att förblöda... jag börjar verkligen undra vad som händer!!! :)

Hade en super fin hjärtdag igår... var på ett speakermöte med massa magi. Kände hur hela jag fylldes av glädje och tacksamhet... därefter gick jag och fikade med några möteskompisar och en super super fin tjej på 4 år som bubbla av liv... mmm det va fint...

Sen tittade jag på ett hus vid havet... drömde mig bort... men huset var behov av en handyman å det e inte jag det...!!! Så jag hoppas att någon annan får tillgång och möjlighet att njuta av det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback