Surgubbar...

Idag var det en gammal gubbe som gav sig på en invandrarkille som jag känner. 12-år gammal och liten till växten. Jag hatar trångsynta svenskar. Vad tänker en farbror på när han tar stryptag på en liten kille? Inte lär han tänka den verkliga anledningen i vart fall. Att hans liv inte blev som han tänkt sig. Hade han tänkt så hade han omöjligt haft motiv till sitt agerande. Som tur är killen cool. Han ringde polisen. Det blev en anmälan. Bra. Gubbjävel.

Idag har jag bestämt mig för att bara gå en kurs på högskolan. Inte jobba. Bara ta det lungt. Det är tufft av mig. Känns helt fel men det är såååååååå rätt. Livet ska njutas inte presteras.

Kommentarer
Postat av: Anna

Anna jag tycker att du är modig. Det finns för många krav som man ställer på sig själv som man tror andra förväntar sig av en. Jag ska inte skriva man jag menar jag. Vi har en chans och den är här och nu.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback