Väntans tider...

... är i början på en ny fas.... Många trådar som ska falla... (eller hur man nu säger...?) 

- Äger en lägenhet i Malmö. Den är nästan såld. Bor inneboende. Ska flytta till ny lägenhet. Det är nästan klart.
- Blev arbetslös i måndags. Väntar på svar från 2 anställningsintervjuer. Ska på en till på måndag.
- Ska börja en tantra kurs. Ska börja en streetdance kurs. Det är nästan klart. Måste veta med jobben först. - Har sökt in på högskolan. Igen. Reservplan om jag inte får jobb. Kanske jag pluggar vid sidan av ändå. För många högskolepoäng kan man inte få. Kanske.
- Har kollat upp en personlig coach utbildning. En reservplan till. Eller en ovanpå plan.

Lite som hänger i luften kan man säga. Men det som inte hänger i luften är 1) jag och min övertygelse till att allt ordnar sig och blir som det ska 2) att jag ska bo kvar i Gävle oavsett 3) min mentala och fysiska träning

Nu ska jag ägna mig åt att ta tag i dom obehagliga sanningar som min kära Anki gav mig igår! Tack för att du finns trots att jag ibland vill slänga luren i örat på dig! Som sagt walk the walk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback