Vilken glädje...

Oj oj oj.... ibland är livet för bra för att vara sant....
....dagen började med en stund på gymmet och en god frukost (som det bjuds på på fredag morrnar där jag tränar... mmums...) sen vandrade jag hemåt i solljus med snön knarrande under fötterna!

Hade bestämt träff med en ayurvedakonsulator... vilket möte!!! Jag kunde känna helheten i hur jag hanterat och hanterar mitt liv för att komma ifrån destruktivitet och total förgörelse med den ayurvediska filosofin....  hur mitt liv bara växer i takt med att jag ser helheten och vågar vara med. Kan man känna annat än tacksamhet och total frid?! Det är ett mirakel... Tack för 12-stegsprogram och alla fina människor jag får möta, utan det är jag en spillra utan hopp och utan glädje! Ensam är INTE stark det är ett som är säkert!

Väl hemma la jag mig för att vila. Vaknar av att telefonen ringer... Jag har fått JOBB!!! Ett riktigt bra jobb, ett jobb som jag verkligen tror på. Hoppar och skriker av glädje.... tänker på min stressterapeuts ord man ska akta sig för vad man önskar sig.... Så nu är jag lugn. Den 1 april börjar det och fram tills dess är jag LEDIG!

Jobb och lägenhet, gudinnekurs och tantra, snö och norrland.... allt hänger samman och jag har verkligen fått vad jag kämpat för dom senaste åren... Frihet!

Nu är jag nannig efter att jag och Tina sjungit i kör hela kvällen.... och imorgon blir det shopping i Stockholm och 30-årsfest på kvällen! Gött!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis Anna, verkligen jätte roligt för dig. Vad är det för jobb? Låter som du är harmonisk.

Puss

2007-01-27 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback