Super cool!!

Ja det ar just vad det ar. Har nu landat i mitt forna hemland. Spanien. Barcelona. Trott efter en natt pa tag. Men glad! Har haft det helt fantastiskt i Paris med super coola manniskor fran couchsurfingen. Ar det nagon som missat detta fenomen sa kolla in www.couchsurfing.com Love it! Har bokat in vinterresan. Julafton pa Hawaii. Super coola Taylor har lovat mig ett och annat. Surfing. Vattenfall. Berg. Och sist men inte minst super snygga killar!!! Och att fixa kontakter sa att jag kan flytta dit och borja jobba! :-) Vad kan jag saga.... Det knullar i magen!

Kommentarer
Postat av: Lillamej

TACK VÄNNEN! För ditt sms idag! Blev sååå glad. Vi är många här hemma som saknar dig ska du veta! Talade med en kvinna fr Gävle idag, och vi var överens om att du får komma hem snart. Vi saknar dej!!!
Kram o ha det så häärligt! Vi ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback