Tidigt som bara den...

06:33 semester. Ska ivag pa mote. Ater plommon och vantar pa att Alex ska vakna. Sitter i baren. Den val inrokta brass-baren. Finns en anledning till hostelets namn The flying pig... Oj trott. Nu kom jag pa de e ju ingen vanlig dag! Det ar ju Annas fodelsedag! En annan-Anna ni vet. Tjihooo 30 30 30 30 Tuuuuttttt.... Om jag var dar skulle jag smygit hem till dig och vackt dig med grytlock och en jatte graddtarta!!!! Smaskens!!!

Ja ocksa tillbaka da till den dar natten pa mollan. Intergrill. Borjar bli lite trott pa Ankis (ni vet hon med de tre barnen men anda sa fina... piiiiiip...) tjat om Tornets pappa. Sa kanske kanske det dar telefonnummret skulle kunna skickas over. Ja och Intergrill 1 du kanske kan fa hennes dotters nummer i gengald. Eller natt typ.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan berätta för dig att kontraktet är snart klart på en sjukt fin två på söder i gävle. :) Så nu är de bestämt den 25 drar jag! Stopr kram

2007-07-19 @ 22:28:40
Postat av: anki

hallå där. ja som trodde du va stolt över att det iallafall va pappan ja spana på å inte tornet

2007-07-26 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback