Ni trodde kanske att jag lagt ner...

När man som minst anar det så finns det ett brev i brevlådan...  har varit ute och turnerat lite i sommaryran och datorn är fortfarande inte min bästa vän. Däremot har jag en vän som jag gillar massor Natalie Merchant. Har ni inte hört henne och behöver lite kontakt med er själv så ge henne en chans.

Mitt liv: Platespotting. Nummer 055 sökes. Jobbar mindre än vad jag borde. Skrattar mycket. Gråter mer än jag brukar. Saknar sommar-Malmö (segling med Fred, Bo-01, Möllan, Kalkbrottet, andligheten, musik-hålan, dansen och mina vänner) Är snart där. Behöver lite hard-core Tantra.

See ya!


Kommentarer
Postat av: lillsis

malmö sucks........

2007-06-29 @ 09:37:17
Postat av: lilll-sis

saknar verkligen dig o längtar tills du kommer ner. negativa sara e borta nu ikväll:)

2007-06-29 @ 22:50:29
Postat av: Lillmej

Äntligen lite news från dig vännen! Skönt att höra att du skrattar och gråter! Alla dessa känslor är som regnbågens olika färger i våra själar! Bättre än att vara avstängd, ne pas?
Ha det så bra nere i södern. Du vet var jag finns!
Massa kärlek och Ljus!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback