Soffsurfaren..

Då sitter jag här och väntar. Min soffa är ledig. Kan någon intressant människa snart komma och låna den. Couchsurfing. Tänkte själv surfa iväg till någon soffa. Snart. Paris kanske. Eller Berlin. Kanske. Kanske.

Har haft en kvinnodag idag. Åsa tycker jag kör bra. Men fort. Borde köra mer sakta. Åsa är rädd att jag ska krocka. Eftersom jag är skytt. Då. Kvinnodagen ordnades av en kvinna som varit en man. Lite svårt att känna kvinnliga vibbar från henne. Faktiskt. Ja också har han hört av sig nu då. Igen. Mitt i allt. Det kvinnliga. Undra vem som är mest förvirrad. Jag. Typ. Kanske. Kanske.

Myggen också. Nu är det många. Gillar dom inte. Vårviksmyggen bet mig stygt igår. Kasta macka med Micke. Gick inte bra. Tre studsar. Micke studsa åtta. Gillar inte att förlora. Gav upp. Men det är fint i Vårvik. Gillar vattnet på kvällen mest.

Kommentarer
Postat av: lillsis

slutat skriva? :(

2007-06-20 @ 09:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback