Hormonfnurran...

Läste just nyheterna på DN. Har många gånger undrat över mina hormoner.  När jag såg detta blev jag om möjligt ännu mer förvirrad.  Citat: "Bombhot mot kärnkraftverk och vårdagjämningen påverkar kroppens hormonnivåer" Okej då undrar jag: Är det bombhot mot kärnkraftverk varje månad? Är det därför jag känner mig som en atombomb? Eller är det bombhot dom få gånger det pirrar till lite extra i magen? I såfall helt oregelbundet? Och oavsett ovanstående så undrar jag VEM är det som hotar? Gud?

Kommentarer
Postat av: Sara, little sis

Du e så rolig. skriver så bra. Älskar att läsa de du skriver syster! Igår va jag på mff kick off, m gabban och krippe. va jätte roligt :) Hon blev glad för "varm benarna" som hon sa :) Vi saknar dig moster o syster anna :)

2007-03-22 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback