Lägenhetsägarinnan

Äntligen! Nu har jag bestämt mig. Jag har köpt lägenhet!!! Oj oj oj vilken grej... Förstå vilken snurrig resa. Det där med att bestämma sig är inte lätt! Men nu är det klart och då behöver jag inte tänka mer på det!!! En tvåa på söder blev det... helt rustad och fin...

Då var det bara mannen kvar nu då... *L*... Just nu känns det som att ja ja... ingen panik... vet inte ens riktigt om jag har energin eller jo det har jag så klart om Han skulle dyka upp... men det kommer att ta en del att börja på nya jobbet och det hade varit ganska skönt att landa där först... Tur inte jag är Gud i mitt eget liv... *L*... fröken planerare...

Idag var jag på säsongens första joggingtur. Det var helt fantastiskt. Fick riktiga sommarkänslor. Plus att jag märkte att vinternsträning gett resultat. Kunde jag bara få lite koll på maten nu med så hade det känts ännu bättre. Har riktigt mycket sockersug nu. Varje kväll. Drygt.

Nu ska jag till Cecilia och få massage. Det blir skönt det... Bra med vänner som går utbildningar och behöverträningsobjekt. :)
image13

Det är där bakom slottet jag ska bo... ungefär... hade ingen bra bild men ville ändå ha en med!

Kommentarer
Postat av: SSK Johan

Det låter minsann helt strålande. Då är det snart fritt fram att hälsa på. Har semester troligtvis juni-juli nångång.
Hoppas det går bra däruppe. Kramar.

2007-03-14 @ 02:52:07
Postat av: Anna panna

Klart Johan SSK :) Min dörr är alltid öppen för dig! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback