Saknad

Fick för en stund sedan reda på att en bekant tagit sitt liv. En man som jag delat många cigg med i möteslokalen. Han var så fin, älskade sina vinyl, sitt MFF och sin son. Tyckte om hans sätt att dela med sig av sitt liv hans Malmö-dialekt som fick allt att vara så äkta. Han sköt sig i sitt badrum. Det väcker så mycket känslor om livet. Inget är för evigt. Det kommer att vara ett stort tomrum efter dig. Du var en del av livet för många. Jag önskar dig allt det bästa där du nu är... Tack för att du funnits där för mig och så många andra! Ler lite åt tanken på att jag undrar vad du sagt om du visste att du skulle få en plats på min blogg...


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, vet knappt vad jag ska skriva. Blir alltid illa berörd när jag läser eller hör att folk mått så dåligt i själen att de inte står ut längre. Jag tänker alltid på min egen pappa.

Många kramar Anna

Postat av: Sara

Gumman, fck också höra detta tråkiga, mycke tråkigt, men det vr bort han ville o nu e han borta men kvar i dina tankar!

2007-03-06 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback