Söndagsmummel...

Idag snöar det igen... Kul! Jag gillar snö. Dessutom kommer jag att få uppleva vårkänslorna en gång till då!

Idag är det söndag. Brynäs-HV71. En stor dag i Gävle. Ska Brynäs gå till semi mot Färjestad? Jag kommer nog inte se den matchen. Jag ska klättra i eftermiddag. Det var flera år sen sist. Träffade lite kompisar igår som klättrar varje söndag. Jätte skoj!

Var ute igår. Heart Break. Vilket ställe. Önskar att det fanns ett ställe med bra musik. Inte radiomusik... Folk var packade som bara den. En blev så arg när han dizzades att han börja skrika hata skåne älska Göteborg :) En annan skulle va lite kul och berätta att han var stockholmare, arbetslös och alkoholist... he he... vilken humor dreggiga killar har....

Kaj är på P3. Jag är lite halvneggig. Nu ska Pollack hjälpa mig. *Lyssnar*. Man ska tydligen ha en tydlig vision. För att det ska kännas mer menningsfullt. Alla steg man tar ska leda en dit. Gör dom inte det ska man hoppa. Våga byta spår... De frågor man ska ställa sig är: Vilka saker ger mig liv och energi? Var känner jag mig lyckligast? Med vilket känner jag mest hemma? Vad tycks jag vara född att göra? Detta måste jag fundera på.... Undra om Svea tänker på detta eller om det bara är inbyggt i henne. Här är en bild på Svea. Hon är Tinas inneboende.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback