Stimmet!

Ååååå vad jag har det BRA! Är inne i ett stim igen. (Ett stim... har aldrig tänkt på det där innan men nu slog det mig att det är för att vi människor mår bra när vi är i ett stim... alla påväg åt samma håll i gemenskap!) Första dagen på jobbet igår. Var som ett manglat lakan när jag kom hem. Men med ett leende på läpparna.. det blir bra det här! Därefter var det mötesdax och onsdagsfika... somnad gott.

Nu önskar jag att besiktningsmännen vill simma med i mitt stim och inte tramsa. Jag vet att inga trick funkar där. Men var tvungen att tvätta bilen innan. Fasad tänket. Sist jag var där försökte jag med min kvinnlighet..... oj oj oj... riktigt nobbad... haha.. men det var i Malmö kanske är det annorlunda i Gävle ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback