Undra om någon läser egentligen....

image20

"Hur kan det komma sig att två snygga singlar står här själv och grillar korv en söndagsförmiddag" undrar Anna... en annan Anna. Hon på bilden. Och tänka sig att jag är beredd på att hålla med. Hur e det möjilgt? :)

Våååren är här och nästan sommaren osså... Underbart! Fjäril i Hemlingby måste vara ett gott tecken. Precis som min och Cecilias slappedag igår på takterassen med liiiite kläder och myyycket svett!

Varför kan inte män som en gång valt att hålla sig borta fortsätta med det. Den där sms funktionen är ibland allt bra störig. Gränslöst. Det krävs liksom inget av en människa för att höra av sig. Sen dyssiga jag som går igång då. Nyfiken i en strut... Varför? Kanske kanske inte... Tänk om.... Osv.

Ja just det sen var det de där med mormor. Knusse är mormors katt. Knusse är LIVRÄDD för mig. Mormor tycker att Knusse pippar för mycket. Hela tiden. Så här trött är han efter en pipprunda. Då får han vyssas till sömns i mormors famn.
image21

Sen alla ni som är nyfikna på hur det blev med målningen så får ni titta på denna bilden. Bedöm själva!

image23

Det är kris på landstinget. Deras tvättbara kalsonger snos. Hmm... då undrar jag vem F-N vill ha vita bomullskalsonger helt utan passform och inte ett dugg sexiga... Inte är det tonåringar som snattar dom. Jag har svårt att tro att det skulle var dom sååå kriminella invandrarna som alla pratar om. Nä jag tror att det är dags att Gösta, Greta, Hilding och Hilma 75 år tittar sig i spegeln och frågar sig om dom verkligen kan sova gott (i landstingets kalsonger) när den fantastiska välfärden som ni var med och byggde upp håller på att raseras. Ett utryck som "Snålheten bedrar visheten" skulle kanske vara passande.... Eller är det så att det är lättare att öppna morgontidningen och skylla på någon annan grupp (tonåringar/invandrare)? Solidaritet....  

Kommentarer
Postat av: sssarrraaa

hm, snygg målning käre mormor gjort :) Knusse, pippar katten haha nu känner du en friar katt o en pippar katt bra syrran :) Ja dom där smsén är livsfarliga nästan :/ hate it!

2007-03-28 @ 14:42:44
Postat av: sssarrraaa

Hej

Som vanligt skrattar jag när jag läser dina inlägg
Och köket, ja, ja det är ju modernt med batik mönster så varför inte. Hon gör så gott hon kan och det är bra.

Kram Mamma

2007-03-28 @ 20:49:33
Postat av: Anna

Åh vilken söt katt förstår att han är trött om han pippar mycket *ler*. Det där med sms är lite lurigt, men ibland kan man ju också fråga sig varför skicka ett sms efter lång tid? Ring om du vill något, eller? jag kanske har fel. Det är så lätt med sms, som du säger. Målningen ser något flammig ut.

Puss

Postat av: anki

joho då här är en som läser. går ibland in på din blogg med förhoppningen att få mig ett gott skratt bara för att med en tår i ögat upptäcka att den inte uppdaterats .... anna å anna kanske ska ta ett woman to cat talk å kanske lista ut vad som skiljer era beteenden åt.. kram saknar dig gumman

2007-03-31 @ 16:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback