Tjall på linjen

Ja nu är det de där med tekniken. Igen. Datorn får för sig att koppla ner varje gång jag ska föra in nya bilder till den. Sååååå ingen bild nu heller.

Har varit på resa. Igen. Gotland. Ön som jag älskar!!! Det var en del att stå i. Först var det banan-mannen. Han som vi ska anmäla till 100 höjdare. Där jag och Julia (ja eller Elin kanske jag ska säga) ska praktisera. Ett litet tag. Banan-mannen är vår ingång. Ni kanske undrar vem han är. Det gör jag också. Det jag vet är att han levt på bananer i åtta år. Nu äter han annan frukt också. Vi är lite rädda för Fredrik och Filip bara. Om dom ändrar fokus. Typ. Julia å Lana. Också var det den där DJ:n då. Gessle är inget bra. Fatta det. Men Johnny gillade det. Lite. Eller nä hur va det nu. Förvirrad. Det var så mycket. Liksom. Jacob tittar på tjejkläder. Ramone gräver upp basilika. Till tanter med lite väl mycket burr. Lotta säger att hon är saker hon inte är. Samtidigt som hon säger till andra saker om pigg men inte fräsch. Eller nått. Också Anders då. Han som är rädd för spindlar. Han har problem med språket. Skånskan. Fattar ingenting när vi blir mer än en. Max i Uppsala. Fiket i Nynäshamn. En kaffe och en semla. Kan jag skriva upp det? Chabbe som glömde passet. Vi som inte hitta bilen. Räser-Lotta.

Jag längtar till nästa resa.... om ett år.... Hoppas katten har gått ner i vikt å att Micke är där.

Kommentarer
Postat av: En annan Anna

Jag är avundsjuk, så det så- inge kul för mig men såååå gla för din skull som fick den upplevelsen.
Vem är Micke ;) ...

2007-05-22 @ 19:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback