Uppfinnar-Lana

Om jag fick uppfinna en sak. Vilket jag får. Har bara inte hjärnan till det. Eller nä just det. Det är just hjärnan som ska bort. Kanske. Säger dom som vet. Vi kan kalla min uppfinning Fuertemujer-dropp. Jag skulle använda det varje kväll. Lägga mig ner. Koppla in mojängen. Efter bara några minuter skulle alla mina "jag är stark och klarar mig själv försvar" läggas ner. Jag skulle ligga i knäet på en vän. Utan att le. Utan att prata. Utan att känna mig skamsen. Låta mig bli klappad på huvdet och pysslas om. Min kroppp skriker efter det NU! Ja jag vet att den uppfinningen inte behövs. Jag kan det ändå. Jag vet så j-vla mycket så jag spyr ibland. Just det där är ungefär som med kärnkraften för mig. Många vet att det bör läggas ner. Om det inte läggs ner är risken stor att skiten sprängs en dag. Men i praktiken händer det INGENTING! GODNATT! 

För er som inte känner till Lana så är hon en stor del av mig som bara presenteras för mina väl invigda vänner. Hon har tagit en mängd dyssiga skepnader i mitt liv. På senare tid har hon dock transformerats till en andling och älskvärd del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback