Spontanitets gurun har handlat...

Oj. Fick ett infall. Ett av dom många. Infallet kom igår. En stunds övervägande. Bestämde mig för att sova på saken. Vilket i min värld är helt outstanding vuxet. Moget. Det handlade om att säga till en viss person vad jag tycker. Jag somnad. Vaknade. Tänkte. Typ två minuter. Fick för mig en massa saker. Skrev ett meddelande. Läste. Läste. Redigerade. Ångrade. Skrev igen. Tänkte. Blev rädd. Skärpte till mig. En halv timme hade gått. Låg med fingret på sänd. Kom på. Att jag kan ångra mig hela livet om jag inte... Okej. Tryckte. Skit!!! Vad gjorde jag. Puh. Ring en vän. Fort. Prata prata prata. Blev lugnad. Är nöjd. Gjorde rätt. Drack kaffe! Vilken fantastisk söndagsmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback